• Milyen a közérzeted? Kérdezd meg a gerinced!

    Ma reggel ágyból kelve fájt minden porcikád, vagy fitten és energikusan ébredtél? A gerincünk “jólléte” meghatározza a közérzetünket, hangulatunkat.Ha napi akár csak pár percet fordítunk rá, meghálálja a gondoskodást. Ebben az 5 gyakorlatban mobilizáló és stabilizáló elemeket gyúrtam össze, melyben még az alakformálás is el van rejtve. Ha figyelünk arra, hogy a medencét középen tartsuk, szépen bekapcsolódnak a törzsizmok. (….szándékosan nem csak hasizmokat írtam, de tudjuk, hogy részt vesznek a munkában:-)Próbáld ki a gyakorlatsort, hogy jobb kedvre derüljön a gerinced és magad is:-)

  • Cselekedj, hogy erőd legyen!

    Én azt vallom, hogy a testi fittség átlendít a nehézségeken. Sok erőt és energiát ad. Nem engedi, hogy a lélek beforduljon és elnehezítse a testet is. Amikor azt érzem, nehéz minden mozdulat, akkor a közérzetem nem jó.

    Valami akkor mindig történik, ami ha hagyom, elnehezít, borússá tesz, vagy épp aggódóvá.

    Van tehát egy természetes orvosság, közérzetjavító: ez nem más, mint a mozgás!

    Április 26-án indul a Nyári Forma Program! Az űrlapon már lehet regisztrálni itt!

    Aktív szép napot Neked!

    Regisztráció!

  • Anya,a kozmetikus :Mézes arctisztítás otthon

    Mézes arctisztítás

    Ma reggel úgy éreztem tükörbe nézve, hogy a fáradt arcom is megérdemel egy kis kezelést. A tibeti mézes masszázs tanfolyamon sok -sok jót tanultam a méz hatásáról. Méregtelenítésre és tisztításra is használhatjuk. Mivel ragacsos anyag, megemeli a bőrt, javul a vérkeringés, friss vér áramlik a területre.

    Az arcra kenve lehet pakolásokat is készíteni, de én most a legegyszerűbbet készítettem el:

    1. Tisztítsd meg az arcbőröd!

    2. Egyenletesen oszlasd el a mézet az arcodon!

    3. Emeld meg az arcbőrt érintésekkel az arcon! Egy-két ujj elegendő hozzá. Ne hagyd ki a problémás zónákat az orrnyereg körül és az állon.Addig végezd, amíg jól esik. Ne ijedj meg, ha a méz az arcon szürkés színűvé változik és kezd leperegni. A méreganyagok távoznak ugyanis a bőr felszínére. Arckefével is átmasszírozhatod a végén körkörösen.

    4. Várj legalább 5 percet, majd mosd le az arcod langyos vízzel. Én utána hideggel is megmosom, hogy a pórusok összehúzódjanak. Töröld le tiszta vattával, vagy puha törölközővel és végül kend be a szokásos nappali arckrémeddel!

    Mielőtt azonban kipróbálod, egy pici mézet tegyél az arcodra, épp csak egy picit és várj! Ha viszket, csíp, akkor ne próbáld ki, mert allergiás lehetsz a mézre. Akkor se alkalmazd, ha sérült a bőr, vagy komolyabb arcproblémád van.Ne lepődj meg, ha rögtön a kezelés után picit kipirosodik a bőröd, vagy meleg tapintású!Nekem nagyon jól esett a kezelés. A mitesszerek szinte el is tűntek, a bőröm tapintása pedig szép bársonyos! Aki kipróbálja, mindenképp írja meg, milyen volt!

    Szép, vidám napot Nektek!

  • Otthoni torna?Létezik-e a gyakorlatban?

    Otthon tornázni? Hatékony vajon? Megéri nekiállni csak 10-20 percre? – Vagy meggyőzöd magad, hogy majd ha kinyit újra a “Fitness”, akkor bepótolod a lemaradásod?

    Létezik -e tehát otthoni torna a gyakorlatban?– Ez csakis tőled függ! Tartod, e olyan fontosnak az edzést, hogy akár este 10-kor is nekiállj egy rövid gyakorlatsornak. Hiszel-e a mozgásban, vagy csak a fogyókúrában.

    Van egy jó és egy rossz hírem!

    A jó az, hogy IGEN, HATÉKONY lehet az otthoni torna-time! Számold csak ki: napi 30 perc, az pont kitesz heti 3x-i 60 perces edzést, ami lehet csoportos óra, vagy személyi edzés. Ha kezdő vagy és fogyni szeretnél, akkor egy jó indulás, főként, ha a táplálkozásodra is figyelsz. Ha van már tapasztalatod, elértél valaha eredményt edzés terén, akkor egy kis kreativitással pár egyszerű gyakorlatból össze tudsz állítani egy napi edzést.

    Rossz hír: ha csak a tapasztalataidra építesz, akkor egy idő után megáll a fejlődés, mert a tested hozzászokik a terheléshez. Valamit változtatni kell: vagy az intenzitást, vagy az eszközt, vagy a gyakorlatokat egy magasabb szintre emelni, vagy akár az edzéscélt. Lehet persze kísérletezni is, de az időveszteség nem beszélve az addig is ért stresszről, ami ezzel együtt ér.

    Én azt javaslom, hogy ha vannak komoly céljaid, elhatároztad magad az életmód váltás mellett, amit sokadszor feladtál akár, de most OTT AZ ERŐ, akkor mindenképp keresd meg a VEZÉRFONALAD, ami, vagy aki vezet téged.

    Ha segítség mellett döntesz, akkor persze előbb tudni szeretnéd, mit kínál, miben visz előrébb.

    Nálam van lehetőséged, nem is olyan sokára, kipróbálni a tornáimat a videótárban.

    • …mert kell látnod, hogy ez neked való-e!
    • ….mert meg kell tapasztalnod az oktató személyiségét!
    • …mert élesben ki kell próbálnod, hogy képes vagy -e naponta elindítani az edzést az otthonodból!

    Ezek a fenn említett dolgok segítenek a döntésedben, ha kételkednél a vezetett otthoni tornában! Hamarosan indulnak a HÚSVÉTI INGYENES ANYAREFORMA NAPOK !

    Nagy-nagy szeretettel várlak!

  • AnyaReForma tornák: 5 hét+gyönyörű eredmények!

    Regisztráció itt!

    Ma véget ér a közös torna, a Hasforma Program az AnyaReForma tornák zárt csoportban. Szomorúak azonban nem vagyunk, hiszen 5 hét bőven elég volt arra, hogy a napi mozgás a rutin része legyen. a mindennapjainknak.

    Nagyon szép eredmények születtek: volt aki arról számolt be, hogy kevésbé fáj a háta/dereka, a haskörfogat csökkenés, vagy a feszesebb comb/farizom is egy pozitív sikernek könyveltük, illetve az általános jó közérzet, energikusabb test és lélek, ami “mellékhatásként” megjelent.

    Nézzünk előre, határozzuk el a célunkat és tegyünk érte inkább minden nap egy kicsit, mint hogy a megfelelő pillanatra várjunk!Közeleg a nyár, ha még most nem is érezzük! Érdemes előre gondolkoznunk, feltölteni az energiaraktárakat és töltekezni egészséggel mozgás terén is!

    Elkészült a következő 4+1 hét Program esemény-képe is! Szándékosan nem Beach Body nevet kapott az 5 hét, hiszen abból már van bőven. Mi nem a strandra gyúrunk, hanem hosszú távú céljaink vannak. Anyukák vagyunk és az egészségünk érdekében többet teszünk a “beach body”-nál: javítunk a testtartáson, mobilizáljuk a gerincet, előhívjuk a mélyen fekvő hasizmokat, valamint szem előtt tartjuk a szétnyílt hasizmot, hogy a legoptimálisabb gyakorlatokat végezhessük.

    A tervek folyamatosak, a motivációm nem veszett el! Hamarosan jönnek a részletek ….addig is lehetőség lesz Húsvétkor 4 napig ingyenesen is betekinteni a csoportba:-) Itt lehet jelentkezni :https://forms.gle/Gd55vmjSdD7hDmG98

    Szeretettel várlak!

  • AnyaReForma: Nyári Forma

    Regisztráció itt!

    Ma épp azon tűnődtem, mi lenne, ha mindenkinek alapból beach body-ja lenne

    El tudod képzelni, hogy télen bátran felszedhetsz pár kilót, tavasszal megújulsz magadtól, mint a természet, majd nyárra hűlt helye a kilóknak: Feszes bőr és tónusos izmok !Mit tennél, ha bátran és büszkén viselnéd idomaid? Lenne benned egy pici félelem, hogy el ne veszítsd? Rabja lennél? Vagy elbíznád magad, hogy jól nézel ki, bátran mindent megtehetsz? Ha megtehetsz mindent, vajon a tested is így érez? Jól bánsz vele, ha teletömöd mindennel, azzal is, ami nem építi? Vagy jól éreznéd magad, ha egy picit se kellene tenned a szépségedért?Ezen érdemes gondolkodni: Hogy élnék, éreznék, ha megkapnám az Álom-Alakot?

    Ezekkel a gondolatokkal indítom az áprilisi Nyári Forma Programomat. Ha te is kételkedsz, nincs önbizalmad, vagy épp az időre fogod a halogatást, akkor gyere, tarts velem a csoportba! Napi edzések várnak, heti edzésterv alapján tornázunk: CÉLJAINK LESZNEK és segítek, hogy megtaláld!

    Miért tarts velem?

    • mert én is anyuka vagyok, sok-sok alváshiánnyal
    • időhiányban szenvedek
    • nehezemre esik naponta az egészséges étkezésre figyelni
    • nekem is szétnyílt hasizmom van 3 gyermek után
    • én sem vagyok “topmodell”…..és még sorolhatnám…

    Viszont egy valami jellemző rám: AKAROK TENNI AZÉRT, HOGY JÓL ÉREZZEM MAGAM:-

    • ne fájjon a hátam/derekam
    • legyen időm magamra
    • ne a csokihoz fussak, ha magam alatt vagyok
    • záródjon a hasizmom és elkerüljem a műtétet
    • fogyjak én is és tartani tudjam a súlyom

    Mikor találkozhatsz velem?

    Első körben az INGYENES HÚSVÉTI NAPOKON az AnyaReForma csoportban. Jelentkeztél már?Másodszor, április 12-én az új 4+1 hetes programon! Ha nem vagy biztos benne, hogy ez neked való lesz, ne kockáztass és jelentkezz az ingyenes napokra!

    Itt találod az űrlapot:

    Szeretettel várlak!

  • Torna Húsvétkor? Segítek, hogy ne maradjon felesleg rajtad!

    Valljuk be, az Ünnepekkor az is elengedi magát étkezés terén, aki egyébként próbál figyelni a szürke hétköznapokban! Persze, a kivétel erősíti a szabályt!

    Van egy 4 napos tervem, hogyan is tartsd magad formában a “kajacsábító” ünnepi időszakban! Csatlakozz az ingyenes videótár programhoz, az az AnyaReForma tornák csoporthoz április 3 és 6 között.

    Szeretettel várlak! Ha úgy érzed, másnak is jól jönne a lehetőség, hívd bátran!

    Ingyenes esemény itt!
  • Anya Home Office-ban

    Ingyenes esemény itt!

    Home office, család, házi munka? Nem könnyű megszervezni a napot, hogy minden gördülékenyen menjen. A hirtelen változásoktól az eddig jól bejáratott rutin, napirend megborulni látszik. Stresszt, feszültséget okoz ez a család minden tagjának: nagyobb gyermek online órán, kisebbel játszani, ovissal kézműveskedni, mozogni, valamint ötszöri étkezés biztosítása, takarítás, anya munkája.

    Egy valami segít: szervezd össze a napot!

    • Írd össze a nap fontos pontjait egy táblázatba!Tervezd meg az ebédet is akár főzöl, akár rendelsz!
    • Adj a nagyobbacska gyermeknek is feladatot! Ne akarj mindent egyedül megoldani!
    • Ha van kisebb gyermek, aki még alszik ebéd után, akkor a nagyoknak legyen csendes pihenő, esetleg akkorra időzítsék a tévézést, vagy a házi feladat elkészítését.
    • Rendeld házhoz a bevásárlást, ne indulj el egy-két gyerekkel vásárolni!Ezt az időt inkább töltsétek együtt közös játékkal, programmal!
    • Ne feledkezz el a mozgásról, fel kell töltened az energiaraktáraidat mozgással is! Vond be a gyerekeket!
    • Időbe fektesd le este a lurkókat, hogy még maradjon egy kis időd a további tervezésekre, munkahelyi feladataid befejezésére.

    Készítettem neked egy letölthető táblázatot, amibe rövid címszavakkal le tudod jegyezni a nap fontos teendőit. Szeretettel ajánlom neked és ha tetszett, írd meg nekem akár hozzászólásba, üzenetbe és bátran ajánld ismerőseidnek is!

  • AnyaReForma INGYENES Húsvéti (tor)Napok!

    Jelentkezés itt!

    A Húsvét a Tavasz kezdete: újjászületés, új élet, pozitív gondolatok. Ilyenkor hasznos kihasználni ezt az érzést és elkezdeni valamit, amit beépíthetünk a mindennapokba. Valamit, ami előrébb visz, ami rendszerességre szoktat és aminek eredménye is van.

    A Húsvéti ünnepek alatt ingyenesen csatlakozhatsz az AnyaReForma tornacsoporthoz és használhatod a jelszóval védett videótárat is!

    Miért is hasznosak számodra a tornáim:

    • mert időhiánnyal küzdőknek is beilleszthetők a napba
    • mert nem kell adott időben ott ülni
    • mert vezetlek, heti edzéstervet készítek
    • kitűzök egy célt és afelé haladunk
    • mert szétnyílt hasizommal is végezhetők
    • mert szívesen egyénileg is segítelek, ha tanácsot kérsz
    • mert ha rendszeresen mozogsz, biztos eredményt érsz el

    Szeretettel várlak!

  • AnyaReForma tornák

    Kattints az eseményre!

    Jó lenne, ha valaki segítene, hogy otthon is ugyanolyan effektíven tornázz, mintha edzésre járnál?

    Neked szól ez a lehetőség, ha legalább kettő érvényes rád:

    • szülés után vagy legalább 3 hónappal, de akár több évvel
    • kevés az időd, mert a család az első és nem jut idő magadra
    • ha home office-ban dolgozol és fáj itt-ott a nyakad, derekad, hátad
    • ha szétnyílt hasizmod van
    • ha hasra gyúrsz, de még sincs eredmény

    A videótár minden hónapban nyit, hetente bővülő tornákkal. 4+1 hetes a Program, de minden héten be lehet csatlakozni. Minden hónapban ingyenesen be lehet nézni a csoportba és a videótárba. Ha szeretnél erről is közelebbi infót, hogy el ne szalaszd a dátumot, iratkozz fel a hírlevélre a lap szélén!

    Árak:

    4+1 hét/ 4.500 Ft

    3+1 hét/3.220

    2+1 hét/2.688

    1+1 hét/ 1.792

    Szeretettel várlak!

    Üdv

    Zsuzsi