• Online Pilates/AnyaReForma óra

    Jelentkezz!

    Kedd reggel 9.30-10.30-ig a saját torna-időmben szívesen invitállak benneteket, hogy tartsatok velem:-)

    Izzadunk, formálódunk, erősödünk és egy percre sem kell elmenned otthonról. A feltételek is izgalmasak, hiszen az órát nem kell kifizetned, ha a kis huncut egy évesem lerövidítené, vagy nem hagyna engem torna közben:-) Elvileg ebben az időben békésen alszik.

    A Google Meet alkalazást kell csak letöltened és a megbeszélt időben kapcsolódni az órához. Itt találod az űrlapot:

  • Csoportos órák a Jógasarokban

    Jövő héttől, szeptember 16.-tól szerdánként és vasárnaponként újra órákat tartok Újpesten a Jógasarokban. A szerdai órákra az AnyaReForma tréningre az édesanyákat várom, hogy a regenerálási fázis után újra formába lendüljenek.

    Vasárnap 17.00-18.00 óráig pedig Pilates&Core órán vehettek részt. Itt is fókuszban a törzs, bátran jöjjön aki hát- és derékpanasszal küzd:-)

    A kis videóban összefoglalom az óráimat. Bejelentkezni a www.jogasarok.hu oldalon tudtok. Az órán ONLINE is részt lehet venni!

    Szeretettel várlak Benneteket!

  • Miért ne fuss telefonnal a kézben?

    A telefon jó dolog, mert motivációt adhat, ha épp nincs kedved az edzéshez.

    Saját zene ízlés szerint teljesen feldobja a futást és az edzés hatékonyságát.

    Érdemes azonban arra figyelni, hogy semmit ne tartogassunk futás közben: telefont, kisebb ásványvizes palackot, vagy éppen kulcsot. Ezek a dolgok nem nehezek, de a futás technikáján ronthatnak, ami pedig egészségre káros hatással van hosszú távon.

    Mi történik akkor, ha tartogatjuk a telefont a kezünkben?

    Felhúzzuk önkéntelenül is azon az oldalon a vállat, mely elindítja a lavinát a test más pontjain is. Ilyenkor sérülhet tovább a csípő és a térd is. Állandó feszesség indul el a vállnál, ami egy idő után diszbalancot hoz létre az izmokban.

    Ugye nem is gondolnánk, hogy egy futás utáni térdfájást nem biztos, hogy a cipő, vagy a talaj okoz, hanem inkább a kézben szorongatott tárgy:-( Persze ezt nem egy alkalom után érzed, hanem sorozatos helytelen technika következményeként.

    Miben tároljuk tehát a fontos dolgainkat futás közben?

    A legjobb egy olyan övtáska, ami jól igazodik a csípőhöz, jól be lehet állítani: nem mozdul el, csúszik le vagy fel.

    A karra rögzíthető “szütyőkét” se javaslom, mert ebben az esetben is önkéntelenül fel lehet húzni az egyik vállunkat.

    Vigyázz az egészségedre, ügyelj a helyes technikára!

  • Van kedvenc órád?


    Szeretnélek megkérdezni, melyik a kedvenc óratípusod! Ősztől alakul a program, lesz órarend is. Hogy mire fektessem a hangsúlyt, vagy milyen témában készítsek videókat (szintén ingyenesen is), ahhoz szükségem van a véleményedre!

    AJÁNDÉK jár cserébe! Ha kitöltöd az Űrlapot, két hasznos anyagot kapsz tőlem:

    1. Futás előtt/után mit együnk
    2. Hasizomgyakorlatok másképp

    Szeretettel várom a véleményed!



  • Preventív FitT Kismamatorna és Életmód Program

    Kismamák! Ne menjen el a nyár anélkül, hogy fel ne dobnátok 4 hét szuper Programmal, amit csak nektek készítettem! A nyár egy jó kis kihívás önmagában is a várandósok számára: meleg, meleg és még melegebb…..

    Ebben a 4 hétben én is újra kismamaként tornázom veletek, vagyis inkább a videókon, hiszen Bernát már 8 hónapos! 🙂 Olyan jó azonban újra átélni és annyit segített nekem a tavalyi év, hiszen rengeteg kismamával “találkoztam” a zárt csoporton belül az ország bármely részéről.

    Sok-sok téma felvetődött, ami előkerülhet a kismamák életében. Én már a 3. babaváráson vagyok túl. Voltak persze nehéz időszakok, megéltem már a fájdalmat, a vetélést, két természetes szülést és egy császármetszést és sok-sok örömöt a gyerkőcökkel.

    Rengeteg egyéni tapasztalattal tudlak Benneteket támogatni anyaként, edzőként, Pilates oktatóként, LoveYourBelly oktatóként és az AnyaReForma önálló koncepcióm tükrében.

    Eredetileg 14 db 30-35 perces videóval indultam, de mára már születtek és fognak is rövidebb extra-kisvideók mindig valami célból pl. hátizom erősítés, Könnyed átmozgatás, Fitball-blokk stb… amivel kiegészítheted a tornaprogramot és fáradt, gyenge napokon a hosszabb tornák helyett is elvégezheted.

    A témák bővülnek, már meghallgathatod a szüléssel kapcsolatos összeállításom és belekerült a táplálkozás is a témák közé.

    Kapsz továbbá jó néhány letölthető anyagot, amit bármikor elővehetsz pl.

    táplálkozási napló, hasmasszázs, fitball gyakorlatok, smoothie -összeállítás, sütis füzet….stb.

    A menüben itt olvashatsz még a Programról!

    Ne habozzatok, gyertek, várlak Benneteket! Ezen az űrlapon tudok előzetesen jelentkezni.

    A kitöltés után a válaszban megkapjátok az infó-dokumentumot és az egészségügyi kérdőívet!

  • AnyaReForma Program

    Ez a gondolat tökéletesen kifejezi, mi a lényege annak, ha az Édesanya vissza szeretne alakulni a szülés előtti formájához. A forma csak következmény, egy plusz szépség, aminek örülünk.

    A lényeg abban rejlik, hogyan építjük fel újra a testünket, mire fektetjük a hangsúlyt, mi a végső célunk.

    RE, azaz vissza! Vissza a törzsfunkciókhoz, a helyes testtartáshoz, testi-leki egyensúlyhoz! Erről olvashatsz bővebben a Menüben az AnyaReforma címszó alatt.

  • Honlap-gyógyítás :-)

    Kedves Érdeklődők!

    A honlapom sajnos az előző hetekben hibámon kívül eltűnt a semmibe azzal együtt aki működtette korábban. Egy szót se kaptam, hogy sajnáljuk, vagy elnézést…… 🙁

    Nagyon szomorú vagyok, mert benne volt szívem-lelkem. Alakítottam, csiszoltam, hogy az ÉDESANYÁKnak és KISMAMÁKnak programjaimmal, írásaimmal segítsek. Voltak heti letöltések is, melyeket bárki bármikor le tudott menteni: edzéstervek, táplálkozás-ötletek…stb

    Most nagy levegő és mindent újra írok…emlékezetből, szívből!

    Remélem, hamarosan újraéledek itt is, de addig tartsatok velem más csatornákon. Kattints a képre!

    AnyaReForma
    Preventív Fitnesz-Huszár Zsuzsanna személyi edző
    Szülés utáni regenerálás