Kismama torna az otthonodban

Ez a lehetőség Neked való, ha szívesen mozognál kismamaként és a várandósságod probléma mentes.Az ország bármely részén élj, tagja lehetsz egy lelkes kismama-zárt csoportnak. Május 20.-án indulunk!

A programról:
– ajánlott kismamáknak a 12.héttől a 30.-32. hétig
– 4 hetes zárt csoportban való részvétel
– minden másnap 30 perces mozgás-videók érkeznek a csoportba, melyeket bármikor el lehet végezni
– a “nem tornázós” napon életmód tanácsokkal látlak el

Részvételi feltételek:
– látogasd meg Kismama/Anyuka Facebook oldalam és like-old
– jelöld be magad az eseményben
– oszd meg és kommentben “osztva” szót küldj
– küldök egy tájékoztatást a részletekről
– 4 hetes program 2000 Ft befizetése a tájékoztatóban küldött számlaszámra (az ár, bevezető ár. Teljes ár június 17.-től 5600 Ft)
– Jelentkezés május 19.-ig!
– Indulás: május 20-án. Zárás: június 16-án

A részletekről érdeklődhetsz az elérhetőségek egyikén!Szeretettel várlak!

Preventív FitT Kismama torna

Preventív fitnesz edzéseket ajánlom mindenkinek, aki az életmódján mozgással is szeretne változtatni. A céljaid eléréséhez, legyen az fogyás, hátfájás, szülés utáni újrakezdés stb. olyan mozgásprogramot állítok össze, amit később akár egyedül otthon is folytatni tudsz. A helyes gyakorlatvégzésre, légzésre nagy hangsúlyt fektetek. A program anyagában szerepelnek Pilates, jóga-elemek, gimnasztikai gyakorlatsorok és állóképességi gyakorlatok. Az egyéni tréningek állapotfelméréssel kezdődnek, ahol megvizsgáljuk a testtartásodat. Elvégezzük a különböző izomteszteket, hogy a erősíteni tudjuk, ahol gyenge és nyújtsuk, ahol kötött az izomzatod. Minden mozgás alapja az erős és stabil törzs. Lehet tónusos karod és formás lábad, de ha a törzsed nem elég erős, előbb-utóbb valahol, valami fájni fog. A LoveYourBelly módszert pedig szívből ajánlom nem csak a szülés utáni felépülés végett, hanem megelőzés céljából. Az eredmény stabil, erős törzs, melyre már építhetsz! :-) Sok-sok bejegyzésem szól erről! A munkám egyik legfontosabb feladata, hogy megtanítsalak a testtudat kialakítására. Légy jelen abban, amit csinálsz és csináld jól. Kezdd el ma és folytasd holnap!