Kismamáknak

Preventív Fitnesz Kismama torna

Ha áldott állapotban vagy, akkor is sokat tehetsz azért, hogy a hasfalad állapotát megőrizd!

Ki tornázhat kismamaként?

  • Ha problémamentes a terhesség. Javasolt a betöltött 12. héttől.
  • Ha egyeztettél a nőgyógyászoddal.
  • A preventív kismama torna a betöltött 30.-32. hétig javasolt, utána érdemes ellátogatni egy szülésfelkészítőre, ahol megtanulod hogy lélegezz szülés közben.

A kismama torna előnyei:

💔 Javul a közérzeted.

💔 Kiváló állóképességet, fittséget ad.

💔 Jobban alszol majd.

💔 Megelőzi, vagy mérsékeli az ízületi, a derék,-hátfájást.

💔 Csökkenti a vizesedést.

💔 Erősíti a gátizmokat! 

💔 Mellizom gyakorlatokkal a mell kinyúlását előzi meg. Egy jó melltartó kell még hozzá.

💔 Csökkenti a szorongást.

💔 Könnyebb regenerálással számolhatsz szülés után.

Kismama tornára egyéni óra keretében egyeztethetsz velem időpontot. A későbbiekben csoportos órát is szervezek. Amennyiben érdekel a Kismama torna, kattints az űrlapra!

info@preventivfitnesz.hu